Avui hem fet la darrera sessió abans de l'estiu del Club de lectura fàcil en català. Per celebrar el final de curs, s'ha fet obsequi a tots als participants d'un llibre de lectura fàcil. L'obra comentada en la trobada d'avui ha estat Robinson Crusoe. El Club es reiniciarà al mes d'octubre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada