La Biblioteca Josep Pla us recorda que tenim obert de l'1 al 15 d'agost, i tanquem del 15 al 31. Aprofiteu aquesta primera quinzena per venir a agafar en préstec guies de viatge, revistes, novel·les, música o pel·lícules, i us obsequiarem amb el nou ventall d'estiu que cada any edita la Diputació de Barcelona.
La biblioteca tornarà a obrir el dilluns 3 de setembre amb un nou calendari d'activitats. Si us cal fer alguna gestió trobareu oberta la Biblioteca Manuel de Pedrolo de Ribes.
Us esperem a la biblioteca i us desitgem molt bon estiu!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada