Aquest dijous, 1 de març, a les 18 h: hora del conte a càrrec del narrador Moi Aznar, aquest cop sí, una hora del conte d'allò més especial... a les fosques titulada
Animalades. El Moi projectarà imatges i explicarà històries aprofitant les imatges com a decorat, serà molt xulo. Recomanem aquesta sessió al públic familiar amb nens i nenes a partir de 3 anys i algun de 2 a 3 que vulgui començar a provar de venir a les hores del conte també. No us ho perdeu!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada